Google 468

Te is Opel fan vagy? Szeretnéd megmutatni az oldalon autódat? Itt megteheted! Várom Opel fanatikusok és tunerek jelentkezését. Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Szereled saját autódat? Szívesen publikálnád tudásodat, tapasztalataidat az oldalon? Várom Opel fanatikusok és tunerek jelentkezését. Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Teszt: Opel Frontera 2.2 16V

Forrás: GSI.HU Opel Tuning Magazin www.gsi.hu

Mindenki tudja, hogy a Frontera nem egy túl jól sikerült konstrukció, épp ezért teszteltük.

 

Gyártás: 1998
2198cm3

A kocsi összsúlya: 1735kg
Gyorsulás 0-100Km/h: n.a
Max sebesség: 180Km
Fogyasztása: minimum: 9.9L/100km
maximum: 17L/100Km
Az autó 52e km futott muszaki hiba nélkül.
A régi kocsi ismeretében merjük állítani, hogy sok hibát küszöböltek ki, a ma eladásra kerülo jármuben. Persze ez nem azt jelenti, hogy tökéletes, de közelíti a jót! A Frontera II nyers technikai adatai helyett a hétköznapi emberek a szemszögébol vázoljuk fel.

Újítások
- A muszerfal, szebb, átláthatóbb! - Kis középsõ ablak a kocsi oldalán jobb kilátást eredményez.
- A konzolról állítható felezogomb.
- Erosebb motorok, és keményebb kaszni.
- Levehetõ hátsótetõ.
- A motor halk, a belso muanyagok nem recsegnek, nem ropognak, jól egybe lettek építve, a menet zajok minimálisak, mert áramvonalasabb kasznit kapott.





Pozitív:
Hátsó ülések elore dönthetoek, így nagy rakteret nyerhetünk másodpercek alatt. A kocsi jól húz, és még terepre is kiváló. Hóban, fagyban, sárban, homokban magabiztosan mozog. A tervezok a magyar utakra alkották a kocsit.


Negatív:
A tesztelt változat 3 ajtós. Az ülések nem jegyzik meg a pozíciót, és ha hátra beül valaki a sofor kezdheti beállítani magának az ülését újra, meg újra. A csomagtartót nem zárja a központi zár, és a világítás elalszik ha a csomagtartóban babrálunk! A gyári zene rendszer 4 hangfalas, és nagyon gyatrán szól. A leveheto hátsó tetot, nincs hova rakni a kocsiban, így ha levesszük, hagyhatjuk a garázsban. A kocsi sokat fogyaszt, a súlyadó, és a kötelezo biztosítás is nagyon magas, továbbá vonzza a rend oreit, mert a rutin ellenorzések gyakoriak. Ebbol az látszik, hogy az új Frontera tulajdonosokra jobban vigyáznak a rendorök.


Az autót azoknak ajánljuk akik sokat járnak hegynek felfelé, és szeretnek sportosan vezetni. GSI.HU Teszt eredmény 10/8