Google 468

Te is Opel fan vagy? Szeretnéd megmutatni az oldalon autódat? Itt megteheted! Várom Opel fanatikusok és tunerek jelentkezését. Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Szereled saját autódat? Szívesen publikálnád tudásodat, tapasztalataidat az oldalon? Várom Opel fanatikusok és tunerek jelentkezését. Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Opel Astra 1.6 Si

Forrás: GSI.HU Opel Tuning Magazin www.gsi.hu

Ti kértétek, hogy a hazánkban eladósorba került Opeleket teszteljük, íme az elso áldozat. Szerkesztoségünk 1 hétre kapta kölcsön az itt látható Opel Astra Sedan-t. A tulaj rögtön kijelentette, hogy életünkkel felelünk a kocsi épségéért, mert törve még nem volt.

 


Teszt: Opel Astra 1.6 Si
Adatok:
1595 Cm3 (100Le)
Évj 1993. 10. 11
Színe: Metálbordó
Futott km: 152.000
Súlya: 980kg.

GL felszereltség, riasztó, vezetooldali légzsák, szervo kormány, és persze az elmaradhatatlan gyári 6 hangfal-as Blaupunkt szett Kötelezo biztosítás összege: 13210Ft / negyedév Jobban szemrevételezve az autót, találtunk rajta egy-két sérülést, de ténylegesen nem mondható sérültnek. Rozsdásodás jelét, nem nagyon találtuk.


A karosszéria egyben van, színe kulturált, elegáns megjelenést kölcsönöz. Ezek után indult az egy hetes próbaút. Az elso pozitív benyomás akkor ért minket, amikor izmosabban nyomtuk a pedált, az autó 152e km ellenére kellemesen húz, jól fekszi az utat, nem csörög, nem zörög, egyben van. Némethonban jól össze lett rakva, persze ebbe a tulaj rendszeres szervízelése is közbejátszott.
A tulaj 3 évesen vett az autót, és mivel sógora szerelo, ezért minden családlátogatás alkalmával, egy átvizsgálást kapott ajándékba. Az autó végsebessége 170km/h, amit könnyedén teljesít, országúti fogyasztása 6 liter körül alakult.

Mint tudjuk a pesti utak híresek a minoségükrol, ezt az akadályt könnyedén teljesítettük, az egészen friss lengéscsillapítókkal, városi forgalomban 8 litert mértünk, tudni illik, hogy nem szeretünk lassan furikázni. Az a kis felirat a végén, hogy Si érezheto különbséget jelent a sima 1.6 -hoz képest. Ez a típus teljes mértékben igénytelen, nyüstölhetjük, gyilkolhatjuk, de jól állja a sarat.

Nagy csomagtérrel rendelkezik, a lopási statisztika legalján foglal helyet, és nem drága a szervizelése. Tökéletes társ a mindennapokban, nem kimondottan fiataloknak való, de az összhang nagyon pozitív. Az autóba 600km sikerült beleraknunk, nem törtük össze, nem ment rajta semmi tönkre. Véleményünk szerint a piacon kapható más márkáknál jóval megbízhatóbb, és olcsóbb is, de nehezen eladható a túlkínálat miatt. Hiányoltuk, a fordulatszámmérot, és a centrálzárat, a motorzaj egy bizonyos fordulaton elviselhetetlen, és a hátsó utasok számára nem túl boséges a helykínálat, továbbá iszonyatos módon párásodik, és a légkeringteto eszméletlenül hangos. A kocsi motorikusan hibátlan, kerestük az általános Opel betegségeket, de nem találtunk semmit, mivel nagyszerviz után kaptuk készhez a kis vöröst. Elégedettek voltunk, mert végre igazi autót tesztelhettünk, és mert nem egy betegágy hibáinak az összesíto kimutatását kell leírnunk.